Fleet Management
Principalele motive pentru a externaliza activitatea de administrare a parcului auto sunt:
1. Reducerea costurilor prin:
a) Conditii comerciale mai bune cu furnizorii de servicii necesare desfasurarii activitatii si intretinerii parcului auto
b) Reducerea cheltuielilor cu personalul alocat administrarii parcului auto
c) Reducerea cheltuielilor cu resursele suplimentare (masini de rezerva)
d) Evidenta exacta a reparatiilor efectuate
e) Evidenta inlocuirii anvelopelor
f) Evidenta alimentarilor cu carburanti si a kilometrilor efectuati
g) Raportari diverse, specifice administrarii parcului auto
2. Call – center 24/24h
3. Transparenta costurilor de reparatii ale autovehiculelor
4. Orientarea spre obiectul principal de activitate
5. Costuri deductibile
Administrarea parcului auto:
• Evidenta si actualizarea dosarului pentru fiecare autovehicul si gestionarea cheilor de rezerva.
• Verificarea dotarii autovehiculelor conform legii (trusa medicala, triunghiuri reflectorizante, instinctoare, veste reflectorizante etc).
• Completare proces verbal de predare/primire cu fiecare utilizator si evidenta stare vehicul predare vs. primire catre utilizator.
• Efectuarea procedurilor necesare pentru inmatricularea/radierea autovehiculelor, obtinerea placutelor cu numerele de inmatriculare.
• Efectuarea inregistrarii autovehiculelor la circa financiara sau scoaterea din evidenta fiscala a acestora.
Intretinere si Reparatii:
• Asigurarea cadrului de lucru cu unitatile de service, furnizorii de anvelope, piese de schimb, consumabile.
• Notificarea clientului cu privire la termenele de expirare ITP si revizii obligatorii.
Programarea ITP-urilor si reviziilor permanente.
Verificarea operatiunilor efectuate de catre service.
• Furnizare deviz estimativ de reparatie si apoi obtinerea aprobarii necesare efectuarii reparatie.
• Efectuarea programarilor la service.
• Verificarea si validarea devizelor de reparatii.
• Inregistrarea operatiunilor de intretinere si reparatie.
• Pregatiri de sezon vara/iarna a autovehiculelor.
Asistenta tehnica non stop
• Asistenta call-center pentru utilizatorii parcului dumneavoastra
Asistenta rutiera non-stop
• Trimiterea unei platforme transport vehicule la locul defectiunii/accidentului pentru aducerea vehiculului nedeplasabil in service.
Consultanta la achizitia de autovehicule:
• Analiza privind nevoile clientului.
• Compararea ofertelor existente pe piata auto.
• Stabilirea configuratiilor masinilor.
Administrarea parcului auto:
• Evidenta si actualizarea dosarului pentru fiecare autovehicul si gestionarea cheilor de rezerva.
• Verificarea dotarii autovehiculelor conform legii (trusa medicala, triunghiuri reflectorizante, instinctoare, veste reflectorizante etc).
• Completare proces verbal de predare/primire cu fiecare utilizator si evidenta stare vehicul predare vs. primire catre utilizator.
• Efectuarea procedurilor necesare pentru inmatricularea/radierea autovehiculelor, obtinerea placutelor cu numerele de inmatriculare.
• Efectuarea inregistrarii autovehiculelor la circa financiara sau scoaterea din evidenta fiscala a acestora.
• Management combustibil: consultanta in alegerea unui furnizor de combustibil, gestionare cardurilor de combustibil, control asupra alimentarilor.
Intretinere si Reparatii:
• Asigurarea cadrului de lucru cu unitatile de service, furnizorii de anvelope, piese de schimb.
• Notificarea clientului cu privire la termenele de expirare ITP si revizii obligatorii.
Cere oferta personalizata!